SVEDOK Internet



Broj 1150.

Poseta
5523362

Nesloga i izdaja na Kosovu pratiće dalje srpski narod kao zla kob kroz čitavu njegovu istoriju

EU na sedativima i antibioticima

Život prolazi, sećanja su večna

Belaj od Van Der Belena…

Od nas se očekuje da sami sebi odrubimo glavu


          Redakcija Pretplata Marketing Tekstovi tekst Iz starih brojeva Mali oglasi

KOMENTAR
Benzin, „zlatno doba“ i kačenje po banderama
Piše: Vladan Dinić

       Ni predaja Kosova i Metohije, ni neustavno otimanje plata i penzija, ni maltretiranje građana i opozicije na izborima, ni sveopšte medijsko-političko ispiranje mozga javnosti, ni partijsko-kumovsko zapošljavanje, ni neispunjena izborna obećanja, ni sveopšti krah društva i preostalih porodičnih i ljudskih vrednosti…
       Ništa od ovoga nije bilo povod da ljudi izađu na ulice i pokažu svoje nezadovoljstvo, sve dok nije skočila cena goriva.
       Ovih dana širom Srbije, ali i regiona, organizovane su (i organizuju se) blokade puteva usled brzog povećanja cena goriva što je uslovljeno rastom cene nafte na svetskom tržištu. Od početka godine cena goriva porasla je za 8,79 dinara po litru, odnosno 11,30 dinara za litar dizela. Benzin od 95 oktana je početkom juna koštao 152,02 dinara po litru, evrodizela 161,71, dok su skuplje kategorije goriva dostigle cenu od 167 dinara.
       Povodom ovoga, širom Srbije, od Subotice pa do juga, ljudi su seli u auto i zaustavili se na prometnim raskrsnicama i deonicama i blokirali puteve...
       Ovo je zanimljiv fenomen koji bi sociolozi trebalo da istraže: da li je benzin ključna žila kucavica koja može da iziritira Srbe – koji su poznati po tome da trpe gotovo sve i zaboravljaju šta su pretrpeli – da ustanu i pobune se?
       Povećanje cene benzina bi upravo mogao da bude taj ključni faktor, ili jedan od ključnih.
       Evo logike: kod nas gotovo svi voze automobile, svuda se ide kolima i svako, ma koliko da nema (ili tvrdio da nema), vozi nešto. Vozač je u najvećem broju slučajeva, muškarac, koji je i dalje daleko važniji i uticajniji od žene u Srbiji. Cini se logičnim da oni koji zarađuju više, rade više i – voze više.
       Možda upravo zbog toga što rade više i zarađuju više, njih manje pogađaju širi društveno-politički problemi kao što su povećanje cena obdaništa, smanjenje plata i penzija, otimanje Kosova…
       Ali pošto je za Srbina automobil gotovo isto kao i dete (barem po troškovima; a neki bi se i radije odrekli deteta nego automobila), onda je, moguće, ovo ključni faktor koji može da podigne Srbe na noge…
       Kako god – prvi put od 5. oktobra 2000. godine širom Srbije organizovane su koordinisane blokade. I to preko društvenih mreža!
       Dakle, „Balkansko proleće“ nije nemoguć scenario…Samo da se naši „zapadni partneri“ dosete i okrenu ćurak…
       Naravno, režimski mediji su o ovome izvestili šturo, dajući prostora isključivo vlasti da kaže svoje, bez toga da opširnije prenesu osnovnu vest: ko i zašto protestuje, kao i to da je glavna kritika upućena vlasti i predsedniku Vučiću. Štaviše, čak u i kamere koje pokrivaju ključne saobraćajnice u najvećim srpskim gradovima isključene kako narod ne bi na internetu video šta se dešava.
       A šta je rekao Predsednik Srbije, Aleksandar Vučić? On je ljude koji protestuju nazvao - „političkim ludacima“ tvrdeći da ugrožavaju saobraćaj. Plaćeni idioti za pisanje bezumnih komentara na društvenim mrežama, poznatiji kao botovi, dali su se odmah na posao da optužuju one koji blokiraju saobraćaj da onemogućavaju prolaz vozilima hitne pomoći i slično…
       Zanimljivo, oni koji su poznati po tome što redovno blokiraju i izluđuju Beograd kad god im nešto smeta – taksisti – nisu bili baš vidljivi na blokadi…
       Setimo se, blokade su ranije organizovali i malinari. Tada im se nije mnogo ljudi pridružilo…
       I, kad smo kod malinara, dok su jedni protestvovali i blokirali puteve, drugi, „podobni“, otišli su na sastanak u Narodnu skupštinu gde su ih primili bivši radikal i pljuvač Aleksandra Vučića, a sada lider poslaničke grupe SNS, Aleksandar Martinović, i poljoprivrednik s „Farme“, Marijan Rističević. Ti podobni malinari su tvrdili da predstavljaju neki „novi momenat“ u priči, mada kakav momenat, nikom nije jasno… O ceni malina nisu pričali?!
       Pa o čemu onda?
       O mušmulama?!
       U ovoj sveopštoj ludosti sledeći „logičan“ korak jeste da se sada SNS-ovici organizuju i blokiraju saobraćaj u znak podrške Vučiću i reformama...
       Ipak, da podvučemo crtu.
       Ako Vam smeta što su cene goriva visoke, evo šta poručuje predsednik:
       „Što se ne zakačite za bandere, i kažete ‚nećemo ovako jeftino“, naglasivši da je u Srbiji, uz Bugarsku, najniža cena hleba, te da je najniža cena struje u Evropi, 6,64 evrcoenta…
       U prevodu, da se spremimo za povećanje cena struje… A, ako treba, i za bandere…
       Uostalom, zar vam nije jasno – ušli smo u „zlatno doba“, i šta se sad bunite?
       Samo, ovakvi putevi u „zlatno doba“ lako mogu da dovedu do kačenja po banderama…






































































          Redakcija Pretplata Marketing Tekstovi tekst Iz starih brojeva Mali oglasi

Designed by Ivan Markovic - XENOX