SVEDOK Internet



Broj 1170.

Poseta
5642363

Bregzit ni na nebu - ni na zemlji

Nije to bio naš, nego Vaš izbor

SANU nas opet OBMANU

Akademik šolaja: „što je više kleveta i laži, kostić nam je miliji i draži!“

Senzacionalizam i beda srpskog „nadri-novinarstva“


          Redakcija Pretplata Marketing Tekstovi tekst Iz starih brojeva Mali oglasi

NAPREDNJAČKO VREME RAZONODE
Piše: Marinko M. Vučinić, publicista

       U tekstu Neuka naprednjačka vojska maršira Srbijom - Milan Bečejić je veoma jasno ukazao na pogubnu kadrovsku politiku koju istrajno sprovodi vladajući „naprednjački režim.“
       I zaista, kada čovek pogleda na neverovatnu galeriju likova koji su se samo zahvaljujući partijskoj pripadnosti domogli funkcija, ostaje gorak ukus zbog neukosti, nedoučenosti, primitivizma, neznanja, nekompetencije i nesposobnosti tih ljudi.
       Ništa manjii gorak utisak od onog koji je okovao Srbiju nakon jednog od neispunjenih predizbornih obećanja koje je dao Aleksandar Vučić -Obećavamo građanima da će, kada kada dođem na vlast u preduzećima i upravnim odborima raditi nestranački kadrovi, ali i mnogi koji pripadaju ostalim strankama (avgust 2011 godine-)“.
       To je samo još jedno u nizu neispunjeni obećanja jer kadrovsku politika naprednjaka upravo obeležava isključiva vezanost za stranačku pripadnost i bezuslovnu vernost vladajućoj stranci i njenom autoritarnom vođi.
       Naravno da postoje i pojedini izuzeci, to su tzv. nadstranački kandidati koje istura u prvi plan naprednjački režim, ali oni su to samo formalno, dok su u stvari gorljivije pristalice „reformske“ politike A. Vučića od pripadnika vladajuće naprednjačke oligarhije.
       Primera stranačkog postavljanja i imenovanja naprednjačkih članova i pristalica ima na pretek, ali ima onih koji su pravi udarac i žestoki šamar pre svega za svet kulture i umetnosti. To je samo još jedan primer sveprisutne bahatosti i neprikrivene osionosti naprednjačkog režima.
       Radi se o odluci donetoj na sednici Skupštine grada Beograda da Damir Handanović bude postavljen na funkciju direktora CEBEF-a- centra beogradskih festivala.
       On je, inače, poznat po hitovima koje je pisao za pevače poput Lepe Brene, Cece Ražnjatović, Saše Matića, Nataše Bekvalac, a i sam se okušao kao interpretator na našoj estradi.
       Sa ovim referencama vezanih pre svega za estradnu delatnost on treba da preuzme organizaciju i brigu o najznačajnijim kulturnim manifestacijama u Beogradu: Međunarodnom filmskom festivalu – FESTU, Međunarodnom muzičkom festivalu- BEMUSU, Beogradskom festivalu dokumentarnog i kratkometražnog filma, Međunarodnom letnjem festival ambijentalnih umetničkih pozorišnih, plesnih, muzičkih i vizuelnih programa- BELEFU.
       U svojim prvim izjavama novi director CEBEF-a je rekao da zna da vodi velike sisteme i da ova fuinkcija odgovara njegovom senzibilitetetu.
       On je takođe objasnio svoje shvatanje „kulture“ i prioriteta naprednjačke tzv. kulturne politike:
       „Godinama sam organizator raznih muzičkih i multimedijalnih dešavanja u Beogradu i drago mi je što svojim radom mogu da pomognem Beograđanima da se dobro provedu, da svoje vreme odvoje za zabavu i razonodu, a to ćemo još više unaprediti. Ostvario sam dobre rezultate u dosadašnjoj karijeri. Do tridesete godine napravio sam više od pet stotina muzičkih dela, od kojih su mnogi postali hitovi u jugoistočnoj Evropi“.
       Kao svoj prioritet ovaj istaknuti estradni preduzetnik ističe unapređivanje zabave i razonode kao da mi nismo i sada bukvalno preplavljeni kičom, banalnošću i trivijalnostima koji dolaze iz njegovog sveta estrade i različitih rijaliti programa.
       Međutim, on se samo skladno uklapa u naprednjačko shvatanje kulture kao zabave i razbibrige i njihovu težnju da suzbijaju i obesmišljavaju kritičko mišljenje koje je u temelju svakog umetničkog dela i poduhvata.
       Umesto ozbiljnih i kreativnih umetničkih sadržaja nužno je narodu neprestano pružati ružičastu sliku stvarnosti kako bi se sprovodio svojevrsni process pacifikacije i sveopšteg zaglupljivanja.
       Primenjuje se otvoreno poznata politička praksa da narodu treba dati što više hleba i igara.
       Tako se na najlakši i najefikasniji način kontroliše biračko telo koje se bavi nametnutim trivijalnostima, a otvara se veliki prostor za politikantsku manipulaciju u kojoj nema mesta za realno sagledavanje stvarnosti i prispitivanje najvažnijiu problema u našem društvu: rastuće siromaštvo, autoritarni način vladavine, gubljenje osnovnih socijalnih i radnih prava, drastično suzbijanje kritičkog mišljenja i uspostavljanje medijske kontrole.
       Naprednjački režim više i ne krije svoje težnje da kreira i podstiče sve očitiju estradizaciju naše politike i njeno pretvaranje u veliki rijaliti program u kome nema mesta za ozbiljan dijalog o najvažnijim društvenim pitanjima.
       Zato su potrebni provereni partijski kadrovi koji će sprovoditi ovako postavljenu i osmišljenu naprednajčku tzv. kulturnu politiku.
       Pri tome ne može nas čuditi izjava D. Handanovića:
       „Ponosan sam što sam član SNS-a i podržavam politiku koju predstavlja predsednik Srbije Aleksandar Vučić. Saglasan sam sa svim što on i njegova stranka rade za našu državu u zemlji i u svetu“.
       Ovo je očigledno bila najvažnija preporuka prilikom donošenja odluke u Skupštini grada Beograda za njegovo postavljenje, jer se izjava vernosti naprednjačkom vođi podrazumeva kao neophodni uslov da se bude deo vladajućih upravljačkih struktura u naprednajčkom načinu vođenja društvenih i državnih poslova.
       I kada pomislim da smo dotakli dno ispostavi se da se može ići dalje u ponižavanju ne samo poslenika u oblasti kulture i umetnosti. Jer, kako drugačije tumačiti izbor novog direktora Centra beogradskih festivala nego kao izraz bahatosti i beskrupuloznosti naprednajčkog režima koji ne poštuje osnovne pretpostavke neophodne za razvoj kulture i umetnosti jer brigu o najvažnijim kulturnim manifestacijama u glavnom gradu udeljuje estradnom menadžeru koji će unapređivati zabavu i razonodu.
       Beograd će na taj način konačno i formalno moći da bude proglašen za prestonicu zabave i estradnih dešavanja.
       Šta nam drugo i preostaje nego da se besomučno zabavljamao jer su svi društveni problemi rešeni i sada čekamao nastanak zlatnog doba uz hitove novog direktora Centra beogradskih festivala koji je pored ostalog i muzički urenik Siti rekordsa i TV PINK-a.
       Pripadnost PINKOVOM „zabavljačkom pogonu“ i jasno izražena partijska lojalnost sasvim su dovoljna preporuka, u uslovima u kojima živimo, da se postane organizator najvažnijih kulturnih programa i dešavanja u Beogradu.












































































          Redakcija Pretplata Marketing Tekstovi tekst Iz starih brojeva Mali oglasi

Designed by Ivan Markovic - XENOX